let' get a fresh start!!

Assalamualaikum...
kalau ikutkan tarikh hari ni memang dah lambat sangat untuk ucap new year, kan? dan juga untuk mulakan buku baru.. what ever! i dont care...
okay, first kalu ada yang pernah baca blog ni sebelum ni akan perasan yang banyak post aku yang dulu dah tak ada kan? Actually, aku dah buang semua tu..  sebab kebanyakannya mengarut dan pelik pelik... dan juga kebudak-budakan.. sekarang ni dah rasa dewasa sikit dan aku mahu mulakan perkara yang baru... dah tak ada tip-tip pelik dan aku dah tak nak copy paste orang punya...
dan kesah aku pun terlalu kebudak-budakkan juga... sorry lah kite tak matang lagi waktu tu...
memang dah lama aku tak update blog ni... biasalahkan budak sekolah sibuk sikit.. dah 3 tahun aku tak check blog ni.. kesian dia kan? ishk ishk( effect nangis).. apa boleh buat tuan blog ni pemalas skit... sekarang ni kerja aku tidur, makan, main game, daki bukit, baca komik, tengok anime, tengok drama korea, tengok movie dan ambil lesen... kalau dulu aku suka baca novel, entah kenapa minat tu dah hilang.. mungkin sebab dah tahu macam mana pengakhiran dia... sekarang aku lebih suka komik terutama komik seram.. tambahan pula, *penanda wacana tuuuu* sekarang dah ada wattpad.. jadi aku baca kat situ... banyak juga cerita yang  best-best.. dan yang paling aku suka genre yang thriller dan mystery gituhh..
dah menyimpang jauh dari tajuk asal nih...
jadi aku nak start blog ni dengan kisah aku dan mungkin buat review pasal komik or drama or cerita yang best-best..  nak buat review produk kecantikan jugak ke? rasanya tak sebab aku tak makan or pakai produk kecantikan yang meletop sekarang ni... cukup pakai cleanser and pelembap.. pelembap pun aku guna minyak zaiton or bio oil..
rasanya tu je kot.. hahaha.. sorry tak dak idea langsung sekarang ni...bubye..
*aku tukar panggilan nama sebab rasa pelik je panggil izz sebab tak pernah ada orang panggil aku macam tu.. kalau saya rasa formal sangat.. jadi ikut keselesaan aku jelah...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Me

My precious Iris dalam genggaman

TEDDY BEAR to WATASHI NO HOSHI